Amigo BBQ Apžvalga

Amigo BBQ Apžvalga – Hola Amigo, jau seilė tystą?

Trumpai:

Supraskite, mes paprasti žmones – šonkauliukų niekada neatsisakome, o jei dar prie to pačio ir Meksikietiškos virtuvės kvapą užuodžiame tai jau tada iš viso… vien dėl šios priežasties Amigo BBQ tapo mūsų pagrindiniu „TAIKINIU”. Šio draugo kelionę vienu akies krašteliu sekėme nuo pat pradžios, nuo maisto tik per Wolta savaitgaliais, iki pilno restorano Kauno centre… Tačiau būkim biedni, bet teisingi – ar verta jums užsukti pas šį Amigo?

5/5 - (1 vote)

Supraskite, mes paprasti žmones – šonkauliukų niekada neatsisakome, o jei dar prie to pačio ir Meksikietiškos virtuvės kvapą užuodžiame tai jau tada iš viso… vien dėl šios priežasties Amigo BBQ tapo mūsų pagrindiniu „TAIKINIU„. Šio draugo kelionę vienu akies krašteliu sekėme nuo pat pradžios, nuo maisto tik per Wolta savaitgaliais, iki pilno restorano Kauno centre… Tačiau būkim vargingi, bet teisingi – ar verta jums užsukti pas šį Amigo?

Amigo BBQ Apžvalga – Aplinka 4/5

Šis restoranas įsikūręs visai netoli Kauno Pilies prie šalia žiedo esančios degalinės. Vietos automobiliu čia kažkiek rasite, tačiau ir atvykti autobusu tokia vieta leidžia gan patogiai. Aplinka viduje gan paprasta tačiau labai jauki. Atviroje virtuvėje sukasi keli darbuotojai, na tikriausiai šeimos nariai. Visur pilna kaktusų, ant sienos kabo vėliava ir skrybėlės. Viskas tvarkinga ir malonu. Na tik gal kėdžių norėtųsi šiek tiek minkštesnių, tačiau viskas savu laiku. Pačios vietos gal ir nėra labai daug bet kelioms kompanijoms pavalgyti tikrai užteks.

Ant stalo rasite paprastus įrankius ir viską ko reikės pavalgyti, įskaitant ir aštresnį padažiuką. Groja ne per garsi muzika ir žinoma sklinda mėsytės kvapas. Ir hey, net dantų krapštukų yra, dalykas kuris keistai vis mažiau pateikiamas visuose restoranuose…

Amigo BBQ Apžvalga – Aptarnavimas 5/5

Aptarnavimą galėtume įvardinti tik vienu žodžiu – “PUIKIAI”. Prieš pradedant, mažas įspėjimas – pats Amigo lietuviškai kalba labai nedaug. Angliškai ar tiesiog ženklais susikalbėti/susirodyti tikrai nėra sunku, ir pats šefas labai stengiasi, jog jaustumėtės laukiamas. Galbūt ateityje čia dirbs kiti žmonės, ar Amigo daugiau lietuviškai pramoks, tačiau dabar tai gali sukelti šiek tiek nesusipratimo. Smagu jog į visus musu klausimus buvo atsakyta ir net pasiūlyta pamaišyti įvairesnes mėsytes, kad paragauti visko po truputi.

Ir ne tik tai kad, buvome maloniai ir šiltai aptarnauti, tačiau turėjome galimybe šiek tiek pakalbėti apie ateities planus, patį Amigo ir meksikietišką maistą. Tai čia būtinai gryšime vien dėl malonaus aptarnavimo.

Amigo BBQ Apžvalga – Maistas 4/5

Maistas čia skanus ir sotus, nors negalime duoti „Tobulas” etiketės. Dar šiek tiek trūksta, bet pradėkime nuo pradžių:

Burito buvo pilnas mėsos ir tik nedidelė dalis daržovių, kas mums tikrai ne problema, nors ir geresnis balansas irgi būtų neprošal. O užsidėjus aštresnio padažo burito iškart tapo mūsų favoritu. Ir čia dar yra ką veikti, didelis kiekis mėsos greitai užkemša o dar bulvytės ir salotos… ir mes jau imam dėžute išsinešimui… ką galime padaryti, šiais laikais mažai suvalgoma, po kruopelytę tik…

Burgeris turbūt buvo paprasčiausias iš visų ragautų patiekalų. Tikrai nieko blogo tačiau nei skoniu, nei dydžiu, nei pateikimu, burgeris mūsų nesuviliojo. Plėšyta kiauliena – šiek tiek drėgnesnė nei atskirai imta mėsyte, bet bandelė buvo gan paprasto broche tipo. Tai likome “per vidurį”…

Iš tikrųjų yra tik viena detalė, prie kurios abu kartus vis dėlto galėjome prisiliesti – mėsa buvo sausoka. Tiek pasėmimui, tiek valgant vietoje, norėjosi daugiau sultingo skonio, bet deja, nepasisekė. Tai nėra supre blogai, kąsnis nesijaučia lyg smėlio pilna burna… tačiau vis dėlto trūko to sultingumo…

Be to, norėtųsi turėti šiek tiek daugiau priedų pasirinkimo. Coleslaw salotos ir bulvės nėra blogos, bet ne visi jas mėgsta, o su tokia mėsa tikrai norisi bent kelių šviežių daržovių. Pats coleslaw salotų skonis neblogas, nors trūko truputį stipresnio aromato ar daugiau pipiriukų…

Va bulvytėmis skųstis tai negalime, valgant vietoje jos buvo skanios net ir pravėsusios. Jos ir paprieskoniuotos gerai, nėra permirkę aliejuje, ir nesijaučia kaip popieriaus gabalas. Tai puikiai dera prie mūsų mėsos kalno…

Amigo BBQ Apžvalga – Kaina 4/5

Kainos čia tikrai nėra labai mažos, nors ar aplamai toks dalykas kaip „mažos kainos” šiais laikais egzistuoja… Už patiekalą pasiruoškite sumokėti apie 7-10 eurų. Gaunate gan nemenka porcija plius papildomi garnyrai ir gėrimas. Viskas gan logiškai.

Tačiau pagrindinis faktas į ką reikia atkreipti dėmesį – jūs perkate tikrai daug mėsos. Čia ne kebabas už 8 eurus kur 3 gramai vištos įberta, ne, čia mažai daržovių ir tik MĖSAAAA! Jau vien dėl to kainą gera o ir dar ir sočiai pavalgai už tiek…

Amigo BBQ Apžvalga Verdiktas – 17/20

Šiai vietai duodame labai didelį pliusą ir labai laukiame naujienų ir pasikeitimų. Amigo BBQ pasitinka šiltu aptarnavimu, skaniu meksikietišku maistu, gan plačiu pasirinkimu, ir netgi normaliomis kainomis. Nors galbūt šiek tiek ir trūksta iki mūsų TOP viršūnės, tikrai rekomenduojame išbandyti šia vietą ir pabūti tikru AMIGO…

Prisidėti prie diskusijos

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.